Första kvartalet 2013

Hallå gott folk!

De är redan 15 mars 2013. Det är helt sjukt vad fort tiden går. Men vad säger man. Tiden går fort när man har roligt.

Mörkertiden i Nordland går ju alltid snabbt verkar de som. Kommer inte ihåg när den starta och kommer inte ihåg att de vart mörkt ens. Bodö är bara helt sjukt fint. Det är som vi brukar säga. En fin dag här å man har glömt allt vad skitväder heter.

Denna hösten/vintern kunde ju faktiskt blivit mycket mörkare än vad den blev. Jag blev först permitert från mitt jobb. Jag å Lisa drog ur jacket kan man säga. Spela bara pyttelite dåligt på handbollsplanen mm :)
Men tro de eller ej. Det blev ju bara sååå bra i stället. Nytt jobb (bra jobb). Jag å Lisa är goa vänner å lyckliga på var sitt håll. Kanon! Jag har träffat en legende. <3 Kärlek.  Så nu går vi in en underbar period med vår (i maj/juni) kanske. Massa sköj å massa gött jobb!!

Jobbet ja. De är ju bara helt kanon. Jag har börjat jobba på Jobzone här i Bodö. Mycket bra!

En sak är i alla fall säkert....Rikard "muppen" Olsson å hans fantastiska dotter Vilde skall till Sverige på onsdag kväll!! Å med Sverige menar jag västkusten, Orust, Göteborg å så skall jag en tur inom Sveriges tråkigaste stad 1997, Uddevalla. Men de gör vi bara för att spöa Patrik "Orust" Olsson i tennis.
Vilde har snakkat om denna resan lääänge nu. Kan inte fatta att de skjer redan på onsdag. Det är ju extra coolt att Vilde skall resa med laget. Samma fly som Vetle, Lars, Endre och Jesper. Å inte nog med det....samma buss från Gardemoen till Sandefjord. Stas!!!
Men ännu mer stas blir det å träffa alla i Sandefjord.
Ännu ännu mera stas blir de å få sova selv hos farmor/farfar och mormor :)

Vilde var bestämd på en sak när vi snakka om turen. Jag får inte sova där Vilde skall sova!! :)
Men jag tror hon älskar mig ändå ;)

Till sist vill jag säga en sak bara.

Carpe Diem!

Me snakkast! ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0