Bodö, Norway. 07.01.12

De var allt för längesen nu....

Sitter å glor på Morden i Midsommer. Är ju fan riktigt bra. De trodde jag inte för många år sen när morsan allltid kolla på de. Är de ett tecken är eller de bara så att Morden i Midsommer ÄR ett bra program helt enkelt?

Jag tror på de sista. För de "tecknet" jag tänkte på var ju att man gillar denna tv-serie när man blir äldre ;)
och Lisa och undertäcknad har ju inte blivit äldre vi. I alla fall inte jag ;).

Livet i Bodö blåser på.

Men idag känner jag för att reta upp någon. Men jag vet inte riktigt vem bara :)
Kan ju trycka in oxå att vi just spelat match........ å tro de eller ej men vi vann :).
Nästa match är så nära hemma att folk där hemma måste komma och kolla.
22 jan i Halden. Då skall vi möta Halden "Topp"Håndball :).

Alla vägar går mot postenligan......nej nej, sluta nu Rikard. En match i taget!

Nä, skall försöka skriva lite mer här så att alla ni 1000 tals läsare blir nöjda.

Men nu skall jag kolla på På Spåret :)

Så jag säger som Luuk......vart är vi på väg? Svaret blir ju Postenligan ;)


Me Snakkast!

-Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0