Ny resa! Nya poäng? Ny saknad!

Igår kväll när Oskar skulle hoppa upp i sängen efter en sista urladdning med gofolket i 603. Så bad jag honom att sova till halv åtta idag. Han svarade att han skulle sova till kl tio :).
Så när han idag kom in tjugo minuter över sju och frågade om de var morgon så sa jag bara, Japp de är morgon :).
Han var utvilad och glad och pappa Rikard likaså :).

I morgon spelar BHK kamp mot Falk Horten. Så de innebär ju resdag idag.
Idag var de extra jobbigt att åka hemifrån. Jag vet inte riktigt varför men Vilde var lite ledsen precis när jag skulle gå. Nu skall de ju sägas att de var nog inte för att jag skulle åka bort. Utan snarare för att hon ville ha våfflor med glass istället för Köttfärssås å spagetti :). Men oavsett så kändes de lite surt att åka i från två av världens bästa barn. Självklart saknar jag dig oxå snäckan! :)

För övrigt. Så brukar jag säga Spagetti å Köttfärssås och inte omvänt :)

Så efter en go flygtur och en pågående busstur närmar vi oss alltså dagens sista stopp. Vi skall nämligen bo på ett gött hotell i Norges kanske enligt min mening härligaste by. Hvalfangerbyen Sandefjord är ju ett gött ställe. De beror såklart mycket på Color Line ;). Men de finns en del annat gött där oxå. Då tänker jag mest på trevliga folk, fina golfbanor och Perfect Pizza! :).
Idag fråga Vilde vart jag skulle åka...... Så när hon fick höra att de var Sandefjord så sa hon bara några namn och sen hör man Oskar skrika i bakgrunden. Såklart var de Runarhallen han babbla om.

Nog om de. Nu ser i alla fall jag fram emot en go portion med Pasta på Da Vinci. För att lite senare när hungern smyger sig på ta en snabb lite tur till ........ Ja just de! :).

Hoppas alla krigare har de bra där ute. Och kom ihåg....... BOLLEN ÄR RUND OCH ALLT KAN HÄNDA!

:)

Snakkast!

-Rikard





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0