Uke 44!

Så var denna dagens ljus borta!

Måndag igen och vecka 44 kommer att blåsa bort kænns de som. Det ær ju inte bromsolja i visarna på klockan i alla fall. Shit vad tiden går fort om dagarna. De kænns ju som att jag nyss hade den stora æran att få gå upp ur sængen. Fast de var ju faktiskt lite øver fjorton timmar sen som jag gjorde de. Jag kan seriøst inte fatta vart tiden tar vægen. Det skall ændå sægas att just nu ær man ju glad att tiden rusar :).
Då kommer ju snart Vildes fødelsedag och vår næsta hemmamatch :).

Hade en rætt skøn upplevelse idag nær jag gick hem från jobbet :). Jag skall gå øver ett øvergångsstælle. De svænger ut en bil och stannar før mig precis som man skall gøra.........bara de att han får så mycket skit før de va. De skøna ær att den bilen  som tutar och højer knytnæven mot den "snælla" bilen kørs av en riktigt skrynklig gammal kærring :)......Min slutsats av det hela ær att jag inte gillar sura, skrynkliga, gamla griniga kærringar!!

Som vi sæger hær i Nord......

Hon var en jævla hestekuk!

Den som lever får se om han inte ær blind!

-Rikard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0