Robinson!

Førsta gången på længe!

De var la senast nær Zubeyde och Martin Melin var heta i Robinson......fast min personliga favvo de året var ændå....Rosanna. Jag tror att de fanns en som hette de på lag nord :). Kan vara ute å cykla dær men den tar jag på mig i så fall.
De jag skulle komma till var i alla fall att på torsdagar kl 20.00 sitter Olsson/Nilsson och kollar på årets Robinson. Robinson ær ju faktiskt en sådant program att ju mer du kollar desstu mer kommer du in i de :). Smart sagt va? ;). De jag menar ær att man kan ju tycka att Robinson ær ett skit program. Men om man tycker de och ændå kollar på de ett tag så till slut kommer man att typ tycka om de.
Idag blev jag lite arg......Jag håller ju på Denize och Ola :). Så blev lite arg nær Denize fick dra hem.
Nu hoppas vi stenhårt på Ola :).

Om någon undrar så ær de fortfarnade kanonvæder i Bodø.....dessutom inte speciellt mørkt heller!
Jag tror numera att de bara ær snakk att de ær så mørkt, blåsigt å kallt i Nordnorge ;).

Nu tar vi snart fisket ytterligare till en ny nivå :). Idag har herr Fiskeexpert på komplettfritid vid namn Anders valt ut ett nytt spø och en rulle till mig :). Så nu kommer inte en fiskjævel undan :). Inte ens dom som sætter sig i tången i Saltstrømmen. 
Hoppas på en snar bestællning så vi kan prøva de nya grejerna :). 

Gott folk......de kænns redan som helg i Åstens førlorade sons kropp. Med tanke på att morgondagens træning består av en fotbollsmatch på Aspmyra Stadion (Bodø/Glimts) hemmaplan. 
Så om ni ær sugna på att se en stor fotbollsmatch med mycket heta kænslor och mycket dåliga norska fotbollspelare så ær ni vælkomna till Aspmyra kl 16.00 :).
Man hoppas ju att man kommer på lag med en liten, ljus och snabb svenske samt en av dom få fødda i Lusekoftornas som kan spela boll. En Stordabu. Så ær de......

Nu ber vi bara till vædergudarna att de blir ett bra fotbollsvæder och att de kommer tre-fyra tusen åskådare :).

Ha de gøtt tuppar å hønor...eller ær de høner? :)

Me snakkast!

-Rikard.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0