11.05.85!

Detta var dagen som skulle få Marie-Louise att säga äntligen.......
Detta var dagen då Lisa kom till världen :)

26 år senare!

Hej alla goa glada härliga Blåvita kompisar :)  

Lisa är nu 26 år......kul för henne :)

26 år å två barnsmorsa men ändå sååååååå snygg!
Jag säger som Malin brukar säga......
 Lisa du är en riktigt M..F....hon säger även att undertäcknad är en riktigt F..F ;) Malin e en tokig liten finsk tjej som är som hon är ;)
Vi liker dig ändå Malin ;)

Nu vill jag bara tacka Lisa för attt hon är som hon är och står ut med en sån som jag.


Du lärde mig le åt allt som var svårt,
du fanns vid min sida när livet var hårt.
Du vet att du betyder allt för mig, jag skulle inte kunna leva utan dig.
Tack för att du finns och lyser upp mina dagar.

                                  Anonym!

Snodde en fin dikt som passar bra tycker jag.

Tar en ny blogg imon......om livet :). Vad skjer i de?


Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0