21 900 DAGAR :)

Kärlek!

I dag, just idag har en oerhört fin, snäll, go, glad, omtänksam och underbar människa födelsedag! Den som har "bursdag" som Vilde säger är........VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! Nämligen min mamma! :)))))

Gratulerer med dagen Ramona Olsson :)

Jag tror att jag räknat ut att du har levt i ca 21.900 dagar + - skottdagar mm :)

Världens bästa mamma är du och har alltid varit!

Stor stor stor hård kram till dig från din yngste son :) Älskar dig mamma! <3 :)


För övrigt har de inte hänt så mycket i Olsson/Nilssons liv......de har hänt mer i Egyptien för o si de sån :)

Alltså inget mer än att Lisa å jag inte har jobb efter juni + att vi inte har någonstans att bo efter 30 april :). Men varför stressa upp sig för de......vi har ju massa gratisbiljetter på color line......så de e la bara att åka fram å tillbaka i ett par veckor.

Handbollen går som Tommy Söderberg.......lite haltande men tar sig fram rätt bra ändå :)

Satan vad jag längtar tills jag skall spöa Fredde Andersson i minigolf till våren/sommaren :)
Han skall inte ha en chans i år :)

Får hålla med en MYCKET nära "vän" på Facebook om en sak.
Alla blev plötsligt sjukt intresserade av NFL och Super Bowl :) Alla skrev typ status updates om denna kamp. Go Steelers eller Go Packers :)
Wow wow woowwwwoww  :)

Fan kolla på kampen å håll käften. Ingen bryr sig väl om du plötsligt över en natt blir ett AS stort fan av ett eller annat lag, som du alla andra dagar om året inte har en jävla aning om vad som sker med!

Jaja

Sköj va de å se iaf :) ;)

Kamp mot Elverum på fredag.......

Hur går de.....

Den som lever får se!

Me Snakkast!

-Rikard!







Kommentarer
Postat av: malin

o ja som pratade med din mamma idag, synd att ja int läst din blogg före så skulle jag gratulerat henne!



Ja vet hur de går på fredag! hoppas du iaf får hålla ditt kung jobb, ja skulle gärna ta de annars;) Ha de gött

2011-02-08 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0