Vart skall man börja?

Fiske, golf och sjukt fin natur!

När vi hade varit och hämtat våra kära gäster från Långelanda Haga på flygplatsen så var de inte så mycket tid till att snakka utan han som numera har frysen och kylen FULL med makrill var tvungen att dra på träning. De va ju lite surt men så e de.
Under tiden som Emil å Vix var på besök så blev de en del turer i fjäll å fjordar, de blev Tiger Woods på WII, de blev räkor och så blev de latter :)
För att vara lite mer precis i orden fjäll och fjordar så har jag nog sett de vackraste mest underbara och framförallt otroligaste stället på jordklotet. Jag kan bara säga till alla som jag känner.......ta nu för fan bilen och kör er en tur i VÄRLDENS VACKRASTE LAND!! 

Nog om de! 

Undertäcknad har idag tagit ett steg i sin personliga utveckling.....han har nämligen rensat och filéat en fisk :) 
Jo jo de e sant! :) 
Jag tog mig turen ut å fiska lite och som de brukar gå numera så kom man ju hem med sex makrillar och en torsk (torsken har jag inte dragit upp själv) men jag bytte till mig den mot tre makrillar :). Inte så konstig när man har hela frysen full redan.
 
Detta va ju ett segt å tråkigt litet inlägg. 

Kanske de kommer mer (fisk)


Gonatt!  

-Rikard! :)


De är IS man ser mellan fjällen :) Konstigt som fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0