Tiden rinner......

Jag trodde att alla dagar å nätter var lika långa...... De va ju en onsdag i förra veckan oxå, de kanske dom flesta fick med sig. De som är lite otäckt är väl att de är torsdag nu! Ja, alltså en vecka å en dag senare. Vart i hela hisingen tog veckan vägen? Jag minns i alla fall en hel del roliga stunder från de dagar som försvann. Som tur är ;) De hela starta på Bodø lufthavn onsdagen den 27:e juli kl 15.32. Ganska många par minuter tidigare än de så hade Lisa, Vilde, Oskar och undertäcknad tagit på sig lite kläder för att komma sig ut ur lägenheten som ligger ett stenkast från flyplassen. Vi skulle ju ta oss dit där allting skulle ta sin början. Barnen hade snakkat om detta i lång tid och du kunde se på dom att dom hade längtat på detta tillfälle som bara barn kan längta. Så kom vi ju oss dit och kl slog just 15.32 då jag ser en halvlång vältränad (eller iaf stabil) ;) kille komma ner från trappa som leder till ankomsthallen inne på Bodø lufthavn. Jag pekar så att två galna kids får syn på denna person och då är lyckan total......tiden stod stilla och jag såg allt i slowmotion. Plötsligt ser jag två barn som har kastat sig i armarna på denna mannen. Där efter kommer jag bara ihåg att jag ger Emil en stor kram (stor glädje). Sen får Vix i pix en liten kram hon oxå. :). Då var dom på plats....... Å nu sitter jag här...... Eller jag ligger faktiskt :) i sängen och känner efter. Vart tog veckan vägen? I alla fall hade vi sköj å de skall alla ni tiotusentals läsare få höra om lite senare. För nu skall pappa sova :) som Emil skulle sagt. Vaknar vi imon så hoppas vi på en super dag. Den som lever får se! Ha de gött! -Rikard :) Ps. All text verkar sitta ihop som typ ETT stycke. Vet ikke varför å jag skiter i de oxå. Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0