Människa igen :)

Detta är ju underbart :)

Tro de eller ej men två dagar i rad har jag vaknat först av hela vår stora familj. De innebär alltså att Oskar "glagutten" Nilsson har börjat sova lite längre :)))))))))))
Detta kan leda till en massa konstiga saker......bla att man får tillbaka massa energi eller snarare får överskotts energi. För energi får man bara när man ser våra två underverk!!! Men de gör ju inget att han sover två timmar längre på morgonen :). Nu har de ju bara varit en och en halv timma men de känns som en evighet o de känns kanon :).
Plötsligt ligger man i sängen helt utvilad och tänker "kan han inte vakna snart" :) En fantastisk tanke!
Jag vet att jag skrivit de förut men de e så underbart så jag skriver de igen :)))))))
För när man går in till Oskar och han ser på en.......så skiner han upp som en sol. De är äkta glädje, kärlek och man blir bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lycklig. Då spelar de ju ingen roll vad klockan är men som sagt de gör ju inget att den lilla visaren pekar på 7:an och den stora på 12:an :)

Nog om de......

Kamp idag!

18.30 brakar de lös....Säsongens första hjemme kamp är här. Follo står för motståndet och här skall tas två poäng! Gleder meg skikkelig til o spille kamp eg! :)

För övrigt kan man ju inte klaga på denna dag.......jobb mellan 8.25-10.50 och så detta helt fantastiska väder!

Nu väntar jag på posten :)
Kan den röde gubben ha ett paket från Apple till undertäcknad tro??? Ja, de skall han ha. I alla fall om man tror på spåringen av pakken :)

Nu mat sen ut på byn en tur. Efter de en lite siesta :)

Hur går de ikväll då....???

Ja,

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard


Kommentarer
Postat av: malin

Lycka till ikväll!

2010-09-17 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0