Både Jaaaaaaaaaaa och Neeeeeeeeeeeej!

Halloen alle glade kjekke mann folk :)
Halloen alle glade kjekke kvinnfolk :)

Jag kan bara säga att detta så kallade bloggandet har fått lite grus i oljepumpen in till motorn :) så de kommer inte så mycket ut av själva pumpen och de innebär mindre bloggande.
Men ni får stå ut....eller så kan man säga att undertäcknad har fått tillbaka sitt liv igen....men nu mera skall ju detta vara en del av mitt liv så jag får fanimej ta och skärpa mig en stor aning.

För de e ju rätt kul o skriva imellanåt :)

Va har så skjedd med mitt sen sist??
En väldig massa :)

Idag var en STOOOOR dag.
De är alltid speciellt med Postenliga premiär, alltså seriestart på årets säsong :) men för mig var de faktiskt HELT UNDERBART :) de va KANON......de va JÄVLIGT DEILIGT rätt o slätt :)
Detta var ju om man tar bort pröve kampen mot ÖIF Arendal i onsdags min första kamp på sex jätte långa, halv jobbiga månader.
För o si de sån trodde jag inte för en månad sen att jag skulle spela handboll typ innan jul.....men jag känner mig fin och har fått klartecken från min lege. Man skall väl ha med i tankarna att min kondis är sämre än min farfars.....o han e död.
Men jag vet inte om jag vill prata om själva kampen.......Kort o äckligt så blev de 26-26.....surt vi ledde med 19-13 till pause.

Nog om de........
Veckan som kommer blir riktigt sköj.....kamp både fredag och söndag......

Jag måste bara säga en sak......såg just på nyheterna att dom nu skall bygga en moské på ground zero.....ärligt talat....de kanske finns bra argumenter o så....men är inte de o spotta o sparka på massa människor som förlora sina nära o kära just där????? Snälla kan inte ni som läser här kommentera detta!!!!
Vad tycker ni? Jag vill bara veta vad folk tycker. För mig är de ofattbart.

Jaja......

Söndag imon och en tur till Nordby! Alltså en harry tur.....
Vad kommer man hem med då tro...... o ja nu kommer de :)

..Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard

Ps. Den tar vi sa boven :))))))))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0