Sikken helg!

Eller?

Med den överskriften så tänker alla ni som är under tjugofem o barnlösa........Wow....har han vart på nån grym fest? Eller har han gjort nåt grymt, häftigt, tufft o fräckt.........
De kan man kanske säga att jag har faktiskt. Jag har nämligen lyckats att vara på tre ställen som jag inte brukar vara på......ja inte på EN dag iaf :)
Men för o göra detta klart innan ni får veta var, så likte jeg de godt :)
Håller i er nu ;)

No One!
ULLARED-GEKÅS!

No Two!
FREEPORT-Kungsbacka!

No Three!
IKEA-Bäckebol!


Så om ni undrar vad jag gjorde i lördags så fick ni just veta de ;)
De skall sägas att jag o Lisa var allene :)))
Oskar "glagutten" Nilsson var hos Farfar/Farmor och Vilde "pappas älskling" Nilsson var hos mormor! :)

Snakka om att vi kosa oss! ;)

Sen avsluta jag den vackra, underbara o kärleksfulla lördagen med en RUSKIGT fin tvårätters med den bästa av dom bästa! (om man inte räknar dig då Lisa såklart ;) )
Karl Emil Algeröd Karlsson satt rakt för över o åt så de skvatt :)

Söndag kolla Vi (vi=familjen) på en mycket mindre intressant handbollskamp i Sveriges tråkigaste stad 1997
Kroppskultur vs Stavsten!
Vilde sprang rakt in o kolla om hon kunde hitta sin favvo....de gjorde hon.

De va kul!

Rikard, vilket köp är du mest nöjd med från lördagen?
mmm......tack för attt du frågar......Helt klart så är de......den AS stora lösvikts godispåsen som jag nu skall vräka i mig framför tv:n :)
Ironiskt nog skall jag titta på Biggest loser Sverige :)

Men efter de kommer Sveriges andra bästa program genom tiderna (efter Rederiet) nämligen "våra vänners liv"
Såklart inte Solsidan o första sässen av playa del sol inräknade! ;)

Så nu skall jag o mitt alldeles egna verneombud gotta till de i soffan! 
Så mina vänner ni får ha de kalas fint så snakkas vi en annan dag.....o vad kommer nu? ;) .........eller gör vi de ? ;) 


Ja, 

Den som lever får se! 

Me snakkast! 

-Rikard! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0