Så skönt!

Nyckeldramatik!

Nu vet jag hur de känns att bli oskyldigt dömt! :)

Som alla som känner mig redan vet så har jag ju en fantastisk egenskap. De är att jag inte är långsint o att jag glömmer i princip allt. Bara de att jag glömmer allt :) alltså sånt som jag inte skall glömma oxå :))
Så den egenskapen är ju inte positiv i alla lägen.......eller jag skulle kunna säga att den mest e negativ faktiskt :)

Så är jag oxå kanske rådhusgata 11:s mest snurriga person....så jag lägger saker lite här o lite där o sen liten där borta oxå.......
Så när min nyckel plötsligt var borta så var ju inte jag så jätte chockad.....faktiskt inte Lisa heller :) 
Men de e bara de attt denna gången hade jag en känsla i kroppen som sa att......fan jag har inte tappat bort denna nyckel :) 

Jag sa till Lisa säkert tjugoåtta gånger att kan du inte höra med Marie-Louise om hon har fått med sig den hem till Orust av misstag :) 
Men hon vägra.......varför skulle hon de sa hon :). Då tänkte jag oxå.......ja varför skulle hon de?

Men jag kunde inte hitta den......samtidigt som jag letade så hade jag som sagt på känn att de spelar ingen roll om du letar. Du hittar den ändå inte! 

Mycket riktigt så hitta vi den inte. 
Så till slut ringde Lisa sin kära mor........

Så när jag kom hem efter en tuff dag på jobbet idag kl 10.50 så ser jag världens största leende (o de va inte för att hon såg mig ;) ). 

Citat Lisa
- mamma hade din nycklen! :) 

Där tog den nyckel historian slut och de med ett meget meget gott slut för undertäcknad. Jag har faktiskt tagit imot ganska mycket skit för detta så de känns bra att skriva en liten tycka-synd-om-Rikard-blogg här idag :) 

Men som dom flesta över 6 år vet så är de fredag idag :) 
Göttt för er som tycker de är den bästa dagen på veckan! 

Själv bär de av till Sverige och den vackra ön Orust om en liten stund :) 

Så jag hoppas o önkar er alla en riktigt trevlig helg med mycket snö o god mat! 

På söndag eller måndag skall jag berätta för er vad Morgan, Boris och Ola Conny hade o bjuda på! 

Så om ni vill veta, kom tillbaka o se......för de är ju fortsatt så att.......

.......Den som lever får se!  

Me snakkast!

-Rikard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0