Torsdagskrönikan!

E de så de känns! :)

Idag är de en bra dag :)......fast de borde vara en skit dag! För efter en sån kamp som undertäcknad o resten av vårt kära Runarmannskap leverera igår borde vi skämmas lite. De tänker inte Rikard Olsson göra idag.

För idag har han för första gången på mycket länge känt sig fullt frisk!!!!!! Har inte haft ont, inte kollat mina ögongulor (vitor) ;) på hela dagen men framför allt inte haft en enaste släng av hypokondri :)) ;)
Haha!

För typ två veckor sedan hade jag en SJUK tandvärk :)! De va ju typ inte jätte kul. Men att gå till tandläkaren va faktiskt en positiv upplevelse :) (inte för lommeboken dock) :) men men!
I sin helhet är jag mycket nöjd. Själva tandläkaren va ju kanon. Sicken kille :)! Ut med en tand så va värken borta :)

Sen har jag ju hittat mitt nya tv program oxå....måndagar kl 21 på SVT1 tror jag. "Våra vänners liv"
Härlig serie :)! Den har allt! :)

Men jag kan fan inte låta bli.....jag måste, känner att jag inte kan hålla tyst längre. Alltså de är så där när man kommer in på ett ställe o man bara känner....NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!! 
Men ärligt talat! En av våra allas bönder i Bonde söker fru!!!!!!!!!!!!

Förra årets bönder va ju typ inte i närheten av pinsamheter!
Självklart pratar jag om Erics favvo bonde ;)! Nej, skall sluta kalla henne de nu. :)
Men de ju den bonden utan både BH o fin dialekt jag pratar om ;)
Inga namn nämda..... :) men vi får respektera och gå vidare :)!

Nu närmar de sig oxå Vildes födelsdag nummer tre.......KUL! Hoppas hon får några paket :) Känns som de kan bli så faktiskt :)!
Tänk så rackarns fort tiden springer :)

Känner att jag inte avslutar riktigt idag......men de är så de. Vill inte att denna dag skall ta slut än så jag hoppar över de.

Imon hoppas jag att de blir en lika fina dag som denna........
En jag känner relativt gott kommer nog att leva ett par år på morgon dagen iaf......Vildes nuvarande favorit om man ser bort från vår allas Eric......kommer på besök imon kväll........siddisen Christian Berge kommer upp på fredags mys. När man pratar om Berge så skiner Vilde upp som en sol :))))))!

Nog om detta nu.......nu skall jag se Rosenborg vända 0-1 till seger mot ATLÉTICO Madrid!

Klarar dom de tror ni.......

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard!

Vildes favvo nr:2
Christian Berge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0