Borta bra men hemma bäst!

Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd.....
......där har jag varit idag med familjen :)! Trevlig tur men jag måste säga så här.......

Vad i helvete!


IKEA Slependen!! Troligtvis de sämsta IKEA varuhuset i hela världen. Otrevlig och okunning personal, dålig mat.......och hur fan kan man misslyckas med allas våra underbara IKEA köttbullar?? De går ju inte :) men framför allt både fult o äckligt inne i varuhuset!  
Helt tragiskt!
Sen att personalen är totalt rubbade i huvudet gör ju inte saken bättre.

Men nog med gnäll för idag...... :)

Till denna meget trevliga lördag i stället. Börja med en sovmorgon till 05.45 idag. De va lyx! Takk Oskar ;)
Sen träning kl 10. Sen bar de av till Oslo. Jävla trevlig stad.
Tog en sväng upp o kolla in den lilla hoppbakken dom har slängt upp på en kulle i närheten :) PEN!
Sen tog vi en tur runt omkring för o se lite. Nice! Va fan ett tag sen man slösa tid i den byen.
Kände plötsligt att de va jäkligt kul. Saknar nästan de lite.
Gillar Oslo helt enkelt!
:)

Jag är helt slut just nu.....så nu skall jag och en trött liten jenta gå in o lägga oss o snarka på kapp!

Tack för idag Rikard......bare hyggelig du ;)

Söndag imon.....gött men fråga är ju vad som händer då......

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard!


Nya Holmenkollen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0