Alla heter Glenn i Göteborg!

Goa gubbar :) 

En Stockholmare träffade Kal och sa:
- När vi i Stockholm talar om er göteborgare så kallar vi er för Kålle. Vad kallar ni oss för när ni talar om oss?
Kal:
- Vi talar aldrig om er.




Dam:
- Skulle ni vilja ge ett bidrag till hemmet för äldre kvinnor?
Kal:
- Så gärna, ni kan få min svärmor.



Kal:
- Jag mötte Ada på en dans.
Helmer:
- Så romantiskt.
Kal:
- Inte alls. Jag trodde hon var hemma och passade ungarna.



Sköj :)

Nä skämt åt sido nå ;)
Nu blir de allvar!
:)
Underbara fredag är runt hörnet o jag längtar så sjukt mycket till denna dag. Skall hem till mitt kära Orust en sväng. Saknar medelhavsklimatet o en go kebabtallrik ;)
Men först två jobbiga jobb timmar.......:)
Lisa har ju tagit några goa poäng de sista......många sköna kommentarer mm :) Sköj!

De blir en tur hem till Morgan o Ola Conny på lördag.
Skall se om (Kn) ullared har nåt att bjuda på. 


Nu vill jag tacka några! 

Stort tack till Malin för en god engelsk lektion idag ;) 
Stort tack till Vilde för de glada humöret! :) <3 
Stort tack till Oskar för välkomnandet på barnehagen :) <3
Stort tack till Lisa <3 

Sist men inte minst....Stort tack till dig själv Rikard! :) 

Tack tack! 

Som ni alla särkert förstår så har jag inte så mycket att skriva om idag :) 
Men man kan ju slösa bort tid på mkt här i livet o ni har just gjort de på att läsa en ganska så ointressant blogg :P 

Men jag vet en sak, de kommer mera.......men när?

Ja! 

Den som lever får se! 

Me snakkast! 

-Rikard! 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0