Världens vackraste land!! och dommarjävel! :)

Helt fantastiskt!

Hej svejs!

Nu var de några dagar sedan som de kom ett inlägg. Undertäcknad har varit på en mini ferie med familjen. Detta var helt fantastiskt. De ordet kan inte användas för mycket i de här sammanhanget. Norge är solklart de vackraste landet i världen.

Vi tackar Thor-Leif och Berit tre tusen gånger för lånet och hoppas på ett återseende om inte allt för länge. Själv önskar jag och vara där i en månad framöver. 

Jag trodde jag hade sett typ hur norska fjällen såg ut. Men detta var nåt helt annat skulle jag säga. Vägen till Rjukan va ju helt vanvittig :) för o inte tala om vägen till Geilo från Tessungdalen :)

Man tröttnar aldrig på de! Inte jag i alla fall.

Vi åkte upp i torsdags och kom hem igår lagom till Tyskland-England. England skulle gått till kvarten om dom skulle fått 2-2 målet godkänt. Men i stället är de Tyskland som får stryk av Armando Diego Maradona o co :) 

Dommarjävel säger jag bara!!!!!! De är helt tragiskt. Jag hade kanske inte sagt nåt om de handlade om centimeter....men vi snakkar typ en halvmeter eller mer. ja ja....så e de INTE!! Jag undrar varför dom inte kör med en dommare på kortsidan som dom har gjort i Europa leuge de senaste. De är ju skit bra.......han hade ju sett de som alla andra (typ en miljard) människor såg utom han som skall blåsa mål gjorde. De mongot kommer nog och slita lite med både de fjärde och femte dom kommade liven.

Vad skjer annars då?? 
De är som de är och så kommer de vara en stund framöver. 
Snakka med läkarn i fredags och han var optimist vad de gällde de mesta! 
De är ju gött i alla fall. Värdena hade sjunkit två hundra på en vecka och de är ju kanon. Hoppas ha normal värden i slutet av juli :) 

Kidsen mår bra och min sambo Lisa jobbar och planerar för bröllop........s festen som vi skall på till Ingemar och Marthe i helgen alltså ;) 
De skall bli sköj. 

Nu är de matlagning som står på dörren.....
Frågan är vad jag skall göra med köttet.....


Den som lever får se! 

Me snakkast! 

-Rikard 


 

De va här vi bodde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0