Oskar Rikard Nilsson :)

Ett år, shit va tiden går fort :)

Hej på  er alla vuxna nördar som sitter o läser ganska ointressanta bloggar :) skoja bara! Kul att ni läser.
Nu är de så att detta året har varit väldigt händelsrikt.
De börja ju bra med typ en smärtfri födsel på Sykehuset i Vestfold den 23 juni kl 23.55 2009. Dom första dygnen va ju helt kanon.....massa nya grejer och kolla på men framför allt få mat genom en pupp :) De bästa av allt var att slippa ligga i vatten och få simhud mellan tårna. Skönt att vara ute :) 

Så tog de fart......plötsligt dyker de upp en ganska stor människa som är ganska påfrestande och jobbig. Pratar och kramar mig massa och håller på. Detta visar sig vara en person som jag tydligen skall leva tätt inpå många år framöver......Hon hette Vilde och är tydligen min storasyster :) kanske de bir kul sen när jag kan krama tillbaka :) 

Den första tiden har i alla fall varit mycket kul.....Har varit hemma med mamma och haft de kanon. 
Pappa har vunnit brons i Postenligan. Har även hunnit bli sjuk. En av mina bästa kompisar Eric har flyttat i från mig. De va tråkigt....Blev lite ledsen då. 
Men får hoppas att år två blir lika kul och spännande som ettan :) 
Skall ju fasen börja på barnehagen i augusti :) de blir skit kul.....Har varit där och hälsat på en gång redan.....DE VA KUL! 

Nu är de slut på första året och jag är väldigt nöjd med de som varit så här långt :) 

Nu tackar jag för mig och säger godnatt! 

Men jag säger som min pappa brukar säga.....

Den som lever får se! 

Me snakkast

-Oskar 

(skrivet av Rikard)   


Kommentarer
Postat av: malin

kul att du glömmer oss ;)

2010-06-23 @ 21:46:23
Postat av: Rikard

visste att du skulle skriva de Malin :)

2010-06-23 @ 22:02:37
Postat av: Jac

Trodde vi va vänner;(

2010-06-23 @ 22:33:33
Postat av: Rikard

Trodde jag oxå , så drar ni bara :(

2010-06-23 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0