Ny blogg, nya möjligheter :)

Hej hej!!

Mitt i denna kärleksladdade helg sitter jag och kollar på en fantastisk dålig VM match i fotboll. England har sån prestationsångest va!! Helt sjukt!  Var är Wayne??? Hans bollkänsla ligger kvar på Old Trafford ser de ut som. Men men.... de va trevligt sällskap i alla fall.


VM är och förblir VM....måste följas oavsett kvalitet på kamper och dommare.

MEN....

De där jävla bröllopet......precis så har jag tänkt ända fram tills i kväll. När Sanna zappa över (inne hos sina grannar) till festen som var i kväll på SVT. Man kunde ju inte undgå och bli lite rörd när dom där små barnen sjöng för Viktoria och Daniel :) lite gås på armar och ben där.......
Så nu tycker jag faktiskt de skall bli lite kul.....inte så att jag hoppar över en VM kamp, men får i alla fall med mig de. Kan bli lite nice och kolla på lite in i mellan :) 

Ser faktiskt ut som om jag dessutom har gästbloggat för sista gången. Men kära läsare bli inte ledsna nu ;)....jag blir nu egen. Har nämligen idag startat denna MEGET intressanta och trevliga blogg. Så nu hoppas vi på många läsare så att alla sponsorer blir nöjda med läsarantalet.
Är sjukskriven ett bra tag till så de kan bli lite bloggande under den perioden. Men man vet aldrig va som skjer. Kanske man en dag bloggar för alltid.........

Den som lever får se! 

Me snakkast! 

-Rikard 


 



  


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt!

2010-06-19 @ 08:49:09
URL: http://carolinesplace.blogg.se/
Postat av: Tina.

Woow, Rikard! Har du fått deg blogg også nå:)

2010-06-19 @ 11:05:14
URL: http://tinabeate.blogg.no
Postat av: eric

det e bohus bilden e ifrån va?

2010-06-19 @ 11:20:40
Postat av: Rikard

Helt riktigt Åberg :)



Du känner din båt ;)

2010-06-19 @ 12:19:39
Postat av: eric

vackert

2010-06-19 @ 12:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0