Äntligen måndag :)

Jävlaranamma :)  

Känns ändå rätt gött att stava fel på en rubrik :) eller inte! Tack för den sågningen Lisa ;)

Äntligen kommer denna underbara dag igen. De finns ju inget bättre än att vakna upp till låten Äntligen måndag med Jävlaranamma......eller någon som håller med? :) Tror Pontus gör de iaf....och kanske Lars :)
Så tror jag får börja göra de på måndagar.
Idag vakna jag av att Vilde hoppa upp i sängen med ett stetoskop och en febertermometer :)
-Pappa pappa, jag skall lyssna på din rygg nu, vakna! :)
Jag sa inget bara vände mig om så ryggen kom åt Vilde. Hon lyssan lite snabbt och konstatera att jag måste ringa tandläkaren. De tyckte jag va lite skumt. Blir av lyssnad på ryggen och måste ringa tanläkaren.......De är bara och göra som hon säger. När tandläkaren svara sa hon att dockan har feber och behöver medicin! :) Sen va den leken slut.

Då tog dagen lite halv fart. Tog mig en tur till Telefast och hälsa på...mitt förra jobb :) Kul och träffa folket där ett litet tag.

Men dagens höjdpunkt måste ju ha varit dagens rätt.....Pasta och köttfärssås :) SATAN va gott de blev!! (de va jag som va kocken) :)

Har även bakat kärleksmums....men fan fan fan.....hade dom för länge i ugnen så dom blev lite torra :( skit. Men hoppas morgondagens födelsdagsvuxen blir glad ändå :)

När jag var färdig med detta såg köket ut som ett rent Hel..te :) trodde inte de fanns en möjlighet och få de rent igen. Men de lyckades jag med de oxå :) 

Så nu sitter man här efter nattat två barn och kollar försnack inför Spanien-Honduras. Riktigt gött!

Hoppas på en go vecka som skall avslutas med hyttetur på fjället :)
De skall bli så jäkla skönt! Bara hoppas på kanon väder....

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard



Kommentarer
Postat av: malin

Emma sa att hon kan laga en blogg design till dig om du vill!

2010-06-22 @ 13:01:59
Postat av: Rikard

De vill jag gärna....men lite svårt o få som jag vill om hon sitter i Karis :)

2010-06-22 @ 18:15:12
Postat av: Anonym

Det är sant, men hon kan alltid prova ;) Allt bra?

2010-06-23 @ 13:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0