Mini ferie :)

SOMMAR SOMMAR SOMMAR :)

Ibland undrar jag hur man kan tycka illa om sommaren.......kan man de??? 

De finns ju dom som inte tycker om värmen direkt mycket. Men att gå från de till att inte tycka om sommaren är väl lite o ta i, eller??

Jag har i alla fall de sista dagarna kommit på att sommaren är och förblir alltid årets bästa tid!! 

En snabb + och - lista! 

På plus kommer: Allt! 
På minus kommer: Folk jobbar för mycket! 

Till er som tycker bäst om vintern.......varsågod! 
Gör ni de! 


I tisdags kväll tog jag och mina kära barn, Erics kära båt och åkte mot Strömstad.....detta var starten på en mycket trevlig tur till sommar öyo Orust. Denna gången fick vi lämna en lite halvt missnöjd mamma och sambo hemma.
Efter närmare eftertanke så har inte Lisa varit "barnlös" en eneste natt sen Vilde föddes den 9/11-07.......de är en liten mysig tanke. Nu har i alla fall undertäcknad o två fantastiska små liv varit på Orust några dagar. De har varit JÄTTE skönt!! 
Men i morgon blir de lillasyster som får ta oss i mellan Swe o Nor! Känns som om dagarna bara har joggat förbi utan att man riktigt fick sett dom. 
Men en sak hann vi med i alla fall.......de va o ge M-L (lisas mamma) och hennes vänninna en sömnlös natt :) 
Bra jobbat Vilde och Oskar! 

Nä men allvar o sido.......sommaren är och kommer alltid att vara UNDERBAR!!! 

Jag hoppas ni har de gott där ute mina vänner o fiender! 

Nu skall jag sova om ni undrar.......får se när man vaknar, om man vaknar....

Den som lever får se.....

Me snakkast! 

-Rikard

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0