KorvRikardoff!

Fantastisk dag, fantastisk kväll :)

En sak är säker i alla fall. Korvstroganoffen blev jävligt god och de va de inte bara jag som tyckte ;)
Vilde vräkte i sig....Fick fylla på hennes tallrik idag. De hände typ sist när Sundsvall brann :) Alltså ett gott tecken på god mat! Lite senare var de min kära sambos tur.......en riktig kännare av just denna rätt skulle jag säga.....Steget efter herr Åberg :) 
Men vet ni vad....???? De va svin gott sa hon :) Med andra ord kan jag vara meget nöjd med dagens matlagning. 

Drivern sitter som en fläskläpp nu......slår långt o rakt! De är så gött! 

Fotbollen va la sådär känner jag.....hade vart gött o Forlan dragit in den sista freekicken så hade de blivit straffdrama tror jag :) 

Nu sitter man här och har svettats som en gnu på slätten.......men som tur e har man ju vatten o dusch. Tror jag skall in en snabbis.......OBS!.....de är mer än 30 sekunder. 

Ett stort varmt tack till Emma som har fixat min blogg sida......Den blev både snyggare och bättre.....har stor tro på att detta resulterar i fler läsare. Allt för att alla sponsorer skall bli nöjda.
 
Lurer lite på om jag skall börja studera lite lätt. Ja, Emil du läste rätt! Eller va fan.....du läser väl din polares blogg din gamle såg:) 

Går i tankar om träning eller nåt med Marknadsföring :) 
Sport och marknadsföring hade ju vart drömmen :) 


Fredrik Nilsson (Lisas bror) sitter just nu i soffan och föreslår en rakning av två huvuden :) de är inte Lisas för o si de sån. Men som varje gång detta kommer på tal så blir man snabbt brutalt sågad av sin bättre hälft. Men tror jag är enig i detta sammanhang. För alla er som sett mig i keps kanske kan få er en bild om hur de skulle kunna se ut......Tror jag behåller håret på. Skall ju vara glad så länge man har de mitt på skallen o inte på sidorna :)

Så mina vänner....en hyfsad trisst blogg idag......men sov gott i natt så kommer de nåt riktigt sköj imon.....eller???? 

Den som lever får se! 

Me snakkast! 

-Rikard 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0