Härliga, soliga o underbara lördag! :)

Se där ja....man vakna ju idag oxå :) inte illa :)

Missa ju o ta blodproverna igår så de va ju första prio idag. Rätt in till SiV (sykehuset i vestfold) i Tönsberg och tömma lite blod. (de lät lite äckligt)

När de va gjort va de bara o glassa runt lite på farmastredet o käka glass o njuta. Sikket väder de är....man blir ju lycklig bara man tittar ut.

På tal om annat........Bra jobbat klittorin :) eller va de Littorin han hette?
Politiker är ju ett gäng mongon......

Är sjukt dåligt insatt i den där smörjan men tror han är typ moderat eller nåt.......han e iaf fall med i alliansen som är i regeringen nu va?? :)
I så fall tror jag de är uppgjort. Han har tröttnat på sitt parti o vill att vänstersidan skall vinna nästa val. Därför drar han igång en liten skandal som skall störa inför valet. De goa är att han la upp två tusen i cash till damen i fråga direkt i hallen :) han var säker på att han skulle få kvalitet :)  

Nog om politik :) de gillar vi ju inte ens......tänk vad energi jag la på de nu då...aj aj aj.

Vi som bara älskar allt vad fotboll heter har ju två kanon dagar framför oss :) vi gleder oss skikkelig till de som komma skall. Idag blir de åka av.....tror på  5-1 till Tyskland.....och imon blir de Spanien som vinner på straffar :)
På tal om Spanien.....de är några spelare som tydligen lagt ut lite löfte vid ett ev. VM GULD!! 

Busquets: Jag rakar av mig håret.

Xavi: Jag färgar håret rött och gult.

Mata: Jag åker tillbaka till Spanien med Vespa

Arbeloa: Jag avstår från att dricka Coca-Cola i ett år.

Iniesta: Jag ska pilgrimsvandra till Santiago de Compstela.

Capedevilla: Jag kysser kungen på munnen, gör en tautering med VM-bucklan och rakar av Puyol håret.

Blir gött o se hur Puyol ser ut i rakat......men frågan är ju om han ens får till de :) han dör la hellre :)
Är de nån som vet var Santiago de Compstela ligger??? Känns långt!


Nu sitter jag här o skriver lite till en fantastisk dålig dragspels spelares musik ute i parken :) men måste säga att när man har haft de så i typ tvåhundrafemtio dagar så blir man van. De värsta är ju faktiskt att man nästa skulle sakna de om han la av :)

För er som undra vad jag tacka för igår.......så var de till min far och min mor!
Tack ännu en gång!!!
Man skulle kunna säga Ping pong jätte lång :)

Men nu är de dags för kocken Rikardinho o dra ihop en lite krovstroganoff :)

De e som vi brukar säga.....hur skall detta gå nu då......

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0