Underbara Tisdag :)

Oskar "underbara" Nilsson!

De finns ju dagar då livet känns helt UNDERBART.......efter närmare omtanke så finns de i stort sett bara sådana dagar :)
Hade tron på att jag skulle vara så sjukt trött när jag vakna imorse :). Detta på grund av att jag igår redan efter normal läggetid för undertäcknad starta och spela Tiger Woods10 på Wii. Låg riktgit bra till inför sista rundan så va ju tvungen att spela den innan sängetid :)
Oj som jag spela.......Började med fyra boggies :) nerverna utanpå tröjan verkarade de som. Men efter tio spelade hål så låg man i föringen :). Efter de va de en dans på rosor med många fina slag :).
Tog hem segern med tre slag före Mr Dowell :).

Men så vakna jag idag 05.50 och tänkte......Gud va kul....kl är ju redan sex :) men så tar man de där steget......över trösklen till Oskars sovrum och möts av en lyckorus-hoppande-smilande underbar Oskar :)))))
Som alla föräldrar säger....Jag har världens bästa unge :) men till alla er föraldrar som tror att NI har världens bästa unge. De har ni inte för de har jag/vi ;)

Idag blir de en stor kjempe kjekk dag :)
Emil Karlsson sex år kommer på besök :)))

Vad skall vi hitta på då?

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0