Onsdag, vilken onsdag :)

Segerns sötma är god!

Igår va de en stor dag.....
Man kan säga att de va ett slags mästerskap som startade igår. Emil, Lisa, Fredde Andersson, Oskar och undertäcknad drog ner till minigolfbanan o körde en viktig kamp.
Först blev de lite bollek på fotballbanen för lillkillen. Fredde o Lisa stod och vuxen prata lite medans Oskar, Emil och undertäcknad lekte av sig ;)

Så började de......De var blodigt allvar redan från start. Emil var sjukt stabil....man kunde nästan tror att han inte gjort annat på sin semester.
De tog inte så lång tid innan Fredde o Lisa hade en egen kamp ;) Alltså....dom kom lite efter ;)
En sjukt spännade avslutning blev de i alla fall.
Inför sista hålet var ställningen...

Rikard :47
Emil:    47
Fredde:62
Lisa:     63

Ni förstår ju själva vad som hände. De blev ju som två matcher i matchen. Fredde vs Lisa och Emil vs Rikard!!

Med bäst resultat på hål nummer sjutton var de Fredde som fick börja. Han  bommade på första, andra och tredje! Lisa behövde alltså bara sätta en spik för seger......och de gjorde hon!!!

Grattis Lisa "golfarn" Nilsson till en strålande insats!

Så till Guld kampen :)
Jag vann :)

Jag rulla i min på första slaget och med de satta jag STOOOR press på Emil Karlsson :)
Han bomma med typ 0,5 cm :) Tack för de!

Stort Grattis till Rikard Olsson!

Tack tack!
Nu skall dom få sig en omgång till :)
Hur de går där.....ja....

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0