Oj har jag en blogg? :)

Minnes förlust!

Helt plötsiligt dök de upp en tanke på att jag har ju en blogg :)
Där ser man sa jag för mig själv. Eller gjorde jag de? De vet man ju inte helt......för har man glömt att man har en blogg är man kanske inte riktigt med i matchen :)

För alla er som saknat denna fantastiskt välskrivna och helt underbara blogg så är jag hemskt ledsen att de va så längesedan som de kom ett inlägg.
Men undertäcknad har haft FULLT upp :). Som ni vet vid de här laget är de inte alkohol med i bilden när de är FULLT upp för Rikard Olsson.
De har varit en riktgit bra vecka++. Först besök av Daniel" Storskytten" Andgren med kjäreste Sofia Arvidsson. Näst intill årets höjdpunkt :) Fan va kul, trevligt och sköj de va :) Tack för att ni kom!
Extra gött och slå dom lite halv lätt i minigolf oxå :) Var kanske lite pressad i starten av rundan men sen va de inte så svettigt ;)

Sen har de vart mest allmänt göttt och leva+ att man har fått ett par kilo fett i face:et....men va fan....man kan ju inte vara på topp jämnt. Men jag skyller på predisolonen :)

Imon kommer den bästa av dom bästa till Hvalfangerbyen. Gleder meg skikkelig! 
Skall ta honom ut till golfbanan så fort jag bara kan :) 

För övrigt har jag fått full kontroll på drivern nu......Dessutom går den syyyykt långt :) 

Men som Lisa brukar säga......I min ... 
eller som undertäcknad brukar skriva.....
Vad händer kommande vecka då? MASSOR :) 

Men vad? ....ja

Den som lever får se!

Me snakkast! 

-Rikard



 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Kunde inte sagt det bättre, det var fantastiska dagar!tack själva. Men ricard, käre vän, så lätt vann du inte minigolfen!jag gjorde dig bra nervös i början!nästa gång....... Sen kan du hälsa din kära lisa att min kamp har börjat. Mot ett sundare liv:). Jag hoppas på hennes sällskap... Säg hej till vilde o busfröt! Sköt om er!kram sofia

2010-08-02 @ 21:29:14
Postat av: Malin

Synd att inte denna bana har funnits där under de tre år vi bodde... då skulle jag vara proffs på det redan.

2010-08-04 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0