Nå treng ä ein blogg :)

Ka faan é da eg driver med!

Ja, inte bloggar jag i alla fall :)

Sorry sorry sorry!
Men plötsligt klev några sponsorer av och jag fick jaga nya för att ha tid till bloggandet :)
Så nu är allt i box och då är de ju bara att köra på igen.
Sedan sist har jag väl hunnit med en hel del måste jag säga......bland annat har jag spöat Fredrik "Fredde" Andersson i minigolf ett par gånger ;) , vart på fjället, haft ett kanon samtal med min lege och inte minst sett kidsen växa ännu mer :). Jag har dessutom tagit ett STORT steg mot en comeback :)))))))))))))))))))))))
Vilket jag precis är så glad för som de verkar. Igår va en go dag på träningsfronten.........En kvart fotboll......lite strikktrening, mage och efter de hör o häpna.....tio min löp :) 
Trodde jag skulle vakna upp med världens träningsverk o grejer.....men inte nånstans fanns de spår av de :) 
Tackar Berge för den uppiggande kommentaren som han drog igår :) Du vet hur man piggar upp du :) 

Har fått nytt jobb oxå.......gött de! 

Har även varit en tur i VACKRA VACKRA Norge!! 

Idag blir de ju en spännande dag.....Oskar "helt galen" Nilsson skall börja i barnehagen :) Detta blir bra för alla ;). Han får massa saker att lägga sin energi på och mamma och pappa får lite fri på dagarna :). Fast man vill ju inte ha dom där för länge, för de är ju inte så himla kul när dom inte är hemma :)
Börjar med lite försiktig inskolning idag i två timmar........samma upplägg imon fast då skall jag lämna honom en stund :). Sen är de samma på tisdag......och om allt går fint så startar han på onsdag nästa vecka. Hoppas de är de, för då skalll jag börja jobba igen!!! 
Nästan fem måndare med sjukskrivning är nu förhoppningsvis över och man kan komma tillbaka till "livet" igen. Inte för att jag inte har levt men man kan ju (tror de eller ej Emil) faktiskt tänka sig att jobba lite oxå :) en stund iaf :) 

Nu hoppas jag att bloggandet kommer in i en ny fas :). Men som många muppar säger......de är oroliga tider :) 
Men jag väljer o säga som min assistent brukar säga.........i min ... :) 

Om ni undrar hur livet ser ut för Nilssons/Olsson framöver så titta in här varje dag så skall jag hålla er uppdaterade :) 

Så vi gör som vi brukar......vad???

Ja!!

Den som lever får se! 

Me snakkast! 

-Rikard

Vid Gaustatoppen!


Oskar "glagutt" Nilsson i Tessungdalen!


Mackkastning i Austbygde :) 
  

Vilde: Mamma, skall gubbe ha klänning?? :)


Kommentarer
Postat av: malin

Vilde är riktigt rolig nuförtiden tror jag. hoppas hon inte är en surmupp när jag hälsar på, så får jag höra roliga kommentarer :)

2010-08-19 @ 11:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0