Golf, barnehage och ledig tid :)

Vad gör man nu då?

Då var bägge kidsen på barnehagen tillsammans för första gången......
Jag lämnade dom där kl 8.40 och skall hämta dom vi tre tiden. Konstigt nog var de bara Vilde som skrek när jag gick. Hon har ju ändå gått där i ett år nästan. Oskar därimot var tyst....eller han skrek efter ett tag men de va ju bara för´att Vilde skrek som satan. Men hon är ju så sjukt söt va :)

Oskar blev så sjukt glad idag när han kom in på barnehagen........:) Börja leka DIREKT!
Han kommer att älska de stället......o de e härligt :)
Vilde stortrivs där och vi hoppas detta blir bra.

MEN......vad gör man nu då?
Lisa är ledig idag och detta är min sista sjukdag :) Vi är alltså hemma bägge två. UTAN BARN! Vad gör man?......ja, de e de jag tänker på oxå ;) eller sa ni inget :)
Skämt o sido men egen tid är rätt gött :) men inte för ofta bara! :)

Helgen som gick va go...Lisa jobba lördag. Efter de drog vi till medelhavsklimats ön o festa!!
Festa innebär 27 håls golf på undertäcknad tillsammas med honom jag skulle delat mitt liv med om jag var homo...(han hade inte haft nåt val om han så var hetro) :)

De var underbart........Nio hål på Allmag söndag förmiddag och arton hål på lyckorna efter de.
Festa för Lisa innebär....IKEA med barn och mormor/mamma!

En kanon helg helt enkelt.
Nu tar vi nya tag på träningsfronten och hoppas på ett stort steg mot comeback :)

Som man brukar säga på en tisdag......
Livet é Gött!

eller e de?

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0