Dag 1

Emil Kalsson 6 år på besök!

Som Mc Donalds brukar säga.....Livet har sina goda stunder :)
Fan va kul att min bättre hälft har kommit hem till oss! För er som undrar är inte Lisa den bättre hälften hos mig ;)
Just nu sitter vi o lirar Mario Kart på Wii......sjukt kul. De blir en jävla tävlings instikt. Ta bara en sån sak som när Lisa plötsligt "råka leda en stund.....då va hon helt jävla knäpp tyst :). Riktigt kul....för när hon låg där hon brukade så gnällde hon mest för att de gick långsamt ;)

Men kul hade vi i alla fall.
Dagen började ju helt supert som ni redan läst......och den fortsatte på den linjen kan man säga.
Jag och Lisa gick ut en sväng vid nio......Lekte med Oskar på fotballbanen och senare in en sväng på senteret :)
Men de var efter de som de dagens stora happening ägde rum :)
Skitkul......jag och Lisa gick ner och tog en kamp i minigolf :)
Vi hade kjempe hygge och Oskar sov gott i vagnen :) bara till hål fyra dock :)

Nu är det mer Wii och mer hygge......
Vi ses imon.....eller?

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0