Barnehage time :)

Sitter nu o bloggar till en film som heter Efter bröllopet. Gillar danskan, men Lassgård är lite små äcklig.

Men men....vem har lust att lägga energi på Rolf förutom Fredrik "Fredde" Andersson ;)?? oki, han kan spela :)
Fast nu verkar de som om jag kan tänka mig o kolla klart på filmen :) 

Annars idag.....??
En riktigt härlig dag. Undertäcknad och hans lille grabb Oskar har varit på barnehagen och inskolat oss:) 
De var mycket trevligt och jag tror inte de blir några som helst problem att lämna honom där på tisdag. Då skall han sova där för första gången och vara där en hel dag :). Blir spännande......eller hur? De tycker väl alla ni underbara, omtänksamma och härliga människor som läser detta :)
De är väl bara sånna saker som alla föräldrar till sina barn tycker är kul! Men de är helt okey om ni tycker de är kul att läsa de :)
När vi sedan var klara till att gå så ville ju självklart Vilde med hem oxå. De är klart att världens sötaste jente skall med oss. Så vi tog och åkte ner mot byn igen för att plocka upp mamma Lisa för att sedan sätta kurs mot Skien och en helt ljuvlig Panduro butik :D
Om de inte är världens roligaste och kjekkaste butik så är de bra nära :D

Efter hemkomst från Skien så blev de träning på undertäcknad idag oxå :) JÄVLIGT GÖTT!!!!
Snakka även med legen idag och han sa mer eller mindre att nu är de bara köra på :) fast med stor försiktighet och med stora öron. Med dom stora öronen skall jag lyssa på kroppen och höra efter hur den har de.
Skulle passa mig för utmattningssyndrom.......vad är de och hur vet man om man är utmattad eller bara satans trött? ;)

Men nu skall jag ha ledig helg och bara kosa mig skikkelig med familjen.
Kanske skall ta mig en löptur eller en cykeltur i helgen. De hade vart både bra och jäkligt skönt.

Men nu skall jag få med mig lite av filmen :)

Imon är de en mycket speciell dag.......om ni vill veta vad så......

Ja....

Den som lever får se!

Me snakkast!

-Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0