Vem vet mest.....om Handbolls EM?

Ett gäng muppar!

Hallå vänner och fiender, för övrigt en hyfsad såpopera som gick för några år sedan :).

Jag undrar en liten sak bara. Med en liten risk för att bli lite mobbad en stund framöver så måste jag bara tycka till lite om deltagarna i "Vem vet mest". Med andra ord så ser jag på de....ibland skall dock tilläggas :). Men helt seriöst, måste alla se ut som muppar när dom presenteras i början av programmet??
Idag körde faktiskt en äldre dam en topp tre taktik. Hon kör ett stort, ja vad skall man kalla de, ett smil för att sedan plötsligt avbryta de för att se lite allvarligare ut. De kallar jag muppigt! :)

Kul....men namne till undertäcknad håller ju alltid uppe stämningen med ibland skitfula kläder eller några sköjiga kommentarer :).


Gött med seger för Sverige i handbolls EM idag oxå....Stor glädje där! :)
Tror de bara blir bättre och bättre nu!!


Nu är de så att de finns en familj på fyra medlemmar som bor ca nio mil norr om polcirkeln som vill ha besök!
Så är de så att någon känner att.......Oj jösses vad kul de skulle vara att åka till ett mörkt, relativt varmt Bodö så är ni mycket mycket välkomna. :)
Här kan utlovas, Fin natur, regn, vind, vatten, ganska fult och omysigt centrum, vind, två kanongoa väckarklockor som börjar prata ganska högt runt halv sex, vind, god mat, fisk, fältsängar, vind, men framför allt en fantastisk upplevelse och helt sjukt trevliga värdar. 
För mer info tag kontakt med "värdarna" Rikard Olsson eller Lisa Nilsson :) 

Nu är de dags för Leif GW igen :). Så nu kommer jag få gå och lägga mig som en ensam, brädad tonåring som gråter sig till sömns ;) . Livet är hårt!

Nej, nu skall jag dra ett lakan över öronen och hoppas få uppleva morgondagen!

Ha de gott Glenn å Glenn så ses vi när vi ses.

-Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0