oj!

Detta gick fort!

Inte för att jag har någon åldersnoja men jag fyller fan tjugoåtta år i år :). Så det innebär alltså att de snart är tio år sen man gick på Handel o Administrationsprogrammet på skolan som har "Kunskap och Stil" som motto. 
Skit ner er! Okey, stilen kanske var på Agneberg, men kunskapen var väl ändå på Östrabo :). Urtefitterna höll ju till på skolan mittimellan, så dom såg man ju inte så mycket av. Vilket var rätt skönt ;)

Kom bara på detta just nu faktikst. 

I morgon är de match igen och Björnar står för motståndet. Heja oss! Vet ni vad jag tror? Jag tror vi vinner den matchen. :)
Vi spelade ju i onsdags oxå......mot Haugaland. Seger 29-21 inför 2811 personer. De va nice. Lite orättvist resultat men de får gå ;).

Detta var rätt å slätt några rastlösa meningar......

Nu tar vi en match i taget........för bollen är rund och allt kan hända. 

Snakkast! 

-Rikard
 





 

 


Kommentarer
Postat av: malin

uppdatering, uppdatering, uppdatering....

2012-04-16 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0